חוות שירות הרגישה לא מקצועית, לא הרגשתי שמקשיבים לי ולכן הייתה לא נעימה לי. הגעתי לד ר אדוארדו עם בעיית אלרגיה ידועה מראש במטרה לקבל יעוץ, כשהגעתי לפגישה בסניף בחדרה הפגישה עצמה ערכה דקות בודדות, לא הרגשתי שהייתה הקשבה בכלל לתלונותיי. אם לא די בכך בסיום השיחה היה באג במחשב אך נאמר לי שהכל בסדר, שאני אקבל את הסיכום ואני יכול ללכת ולהזכיר מאוחר יותר ויביאו לי את סיכום הפגישה. לאחר שבוע גיליתי שהשיחה גם לא תועדה במחשב ולא קיבלתי את סיכום הפגישה (כי לטענתם המחשב לא עבד טוב). לאחר דין ודברים נשלח לי טופס של סיכום מחודש לאחר שיחת טלפון קצרה שגם שם הרגישה שהיא למטרת "סימון וי", לאחריה קיבלתי מרשם של כדורים אשר עלי לקחת, המסמך נשלח לי למייל לא בצורה טובה (נשלח דף שהיה פשוט לבן) ולאחר עוד כמה ימים של בקשה מצידי לשלוח את הדף התקין, אדוארדו התנצל ושלח לי שוב את הדף. כשפתחתי את הדף של שיחת טלפון שביצענו, ובה ספרתי לו שוב על בעייתי, הופתעתי לגלות שההרגשה שלי שאין אוזן קשבת מצידם הייתה נכונה והוכחה לכך היא שנכתב בדף בסופו של היום חצי מדברי וסוכם על ידו שלא ידוע על הגורמים למרות שכן היה ידוע כי ביצענו טסטים, מה שאומר שבסופו של היום לא הקשיבו מדברי. הכדורים שנתן לי תחילה היו ללא מרשם ככה שלא באמת הייתי זקוק ליעוץ ולאחר מכן נתן כשזה לא עזר נתן לי כדורים אחרים אשר החריפו את הרגשתי הכללית. כשהתלוננתי ושאלתי מה לעשות, להפתעתי אדוארדו ענה לי: אני לא נותן טיפולים ויעוצים במייל ואמר לי פשוט ללכת לרופא עור. בסופו של היום בזבזתי כמעט חודשיים של המתנות, תסכול וסבל + שילמתי 400 שקל על פגישה זו. בסופו של דבר אני לא מוצא לנכון להמליץ על שום דבר ומצטער מאוד על הזמן, העצבים והכסף שבוזבז לשווא.