מה ההשלכות לגבי תה טיבטי ? האם מומלץ להרזיה ?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
לדעתי מומלץ, ותמתיקי אותו עם שימוש בסוכרלייט של סוכרזית. ממתיק מצוין, שמעניק טעם מתוק ללא קלוריות!!
שלום חנה, תה טיבטי הוא משלשל, כלומר גורם ליציאה תכופה ומהירה יותר של הצואה. אין לו שום השלכה על מאגרי השומן ולכן אינו תורם להרזיה. בברכה מוניקה קרן