שלום
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום קוראים לי **** ואני בת 15 וחצי ושוקלת 38/39 מטר 63 , אני רזה בצורה מוגזמת והייתי רוצה לדעת איך אפשר להעלות במשקל מבלי ללכת לרופא?
את אכן רזה בצורה מוגזמת וזה גובל בתת-משקל חולני וחייבת טיפול של מומחים: רופא, פסיכולוג, דיאטנית. לבד לא תצאי מזה. הדבר היחידי שאני יכולה להגיד לך: דחוף תפני לעזרה