לד"ר אולגה רז
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/03/2014 | 17:28 | מאת: מאיה
שלום רב, אני בת 25 אשר נמצא בתת משקל לפי הדיאטנית הbmi שלי הוא 17.00. אני סובלת מבטן נפוחה תמידית אשר לא קשורה למה שאני אוכלת. וכל מה שאני אוכלת גורם לבטן להתנפח יותר כמו בלון. כמו כן עברתי את כל הבירורים הגסטרואנטרולוגים. הבטן יוצאת החוצה במצב עמידה. מדוע הבטן שלי כל הזמן נפוחה כמו בלון? מדוע לאחר כל דבר שאני אוכלת אז ישר הבטן שלי תופחת ב-30 ס"מ? האם יש עוד גורמים לתופעה? בברכה, מאיה
לקריאה נוספת והעמקה
04/03/2014 | 15:31 | מאת: ד"ר אולגה רז
דווקא בגלל שאת רזה כ"כ, כל בליטה בבטן נראית גדולה, מה שאצל בן אדם עם משקל תקין בכלל לא יורגש. דבר נוסף, יכול להיות שמרוב רזון החלשת את השרירים שלך וזה גם יכול להיות סיבה לתחושה של בטן נפוחה. קחי עצמך בידיים, תפני לטיפול, תעלי במשקל במסגרת משקל תקין והתופעה תהייה פחות מורגשת.