אין על מירב מהוליסטר
דיון מתוך פורום סטומה - תמיכה
נושא : אין על מירב מהוליסטר! תאריך : 14/04/11 23:34 מחבר/ת : אירה אחרי המתנה של שבוע ימים - כי הרוקחת בק"ח "מזמינה רק פעם בשבוע" - והודעה מהבוקר שציוד סטומה לילדה שלי הגיע רצתי לבית מרקחת. תוך כדי שאני מחכה בתור נשעה הרוקחת מדברת בטלפון ואומרת שמדביקות שהזמנו ונשארנו עם אחד בלבד בבית לא הגיעו. הלב שלי נ פל! כאשר ניגשתי לדלפק הגברת אומרת לי עם פרצוף.... שהכל נמצא חוץ מי מדבקות כי אין במחסן ובכלל בכל המחוז. למה הם לא הודיעו לך, שאלתי. הם כן , היא עונה לי, אך אמרו שהזמינו. אז למה את לא אמרת לי את זה עוד בתחילת השבוע? פשות בכיתי, מה אעשה, יש לנו מדביקה אחת! במקום טילפנתי למירב - תוך חצי שעה האישה המדהימה זאת פגשה אותי ומסרה לי מדביקות הנדרשות. הינה לכם שני קצבות בסיפור של סטומה - אחד רוקחת כנירא סתם לא חחמה (מאז שחזרנו מהניתוח והגענו להזמין ציוד עושה קשיים כאילו אנחנו מסניפים את השקיות!) ומצד שני מירב מהוליסטר שתמיד תמיד נמצאת להושיט עזרה , וזה בא ממקום אמיתי ואנושי. היתי חייבת לספר לכם גם על מירב וגם על הרוקחת שלא יודעת למה צריכים ציוד סטומה ,מה ילדה עוברת ולמה פעם בשבוע זה לא מתאים.
וואו, איזה סרט... טוב שנגמר עם אנשים טובים באמצע הדרך! גם אני נתקלתי בקשיים עם הרוקחת באיזור מגוריי. הרבה עצבים ודמעות. אבל מצאתי איזה פיתרון. לפני שאני מבקשת מרשמים מהרופא, אני שולחת פקס עם הרשימה והמק"טים לרוקחת ורושמת כמות נכבדת..בעיקר של הבסיסים.וככה היא בעצם אוגרת סטוק..כשהיא מודיעה לי שזה הגיע אני דורשת ממנה עוד בטלפון שנעבור על הכל לראות שכלום לא חסר. או אז אני מבקשת מהרופא מרשם... בכמות של 2 מכל מה שאני צריכה ומהבסיסים יותר. הטענה הזאת של להזמין פעם בשבוע ואם פיספסת את מועד ההזמנה הוא מגוחך בעיניי. הרי מהחברה שמספקת את המוצרים כבר אמרו לי שמרגע ההזמנה תוך יום זה יגיע לבית המרקחת! אז הבנתי שזה סתם נוהל עבודה של הרוקחת. כשאני צריכה להזמין שוב, אני מוודאת אם נשאר לה מההזמנה הקודמת.. וחוזר חלילה אם המוצרים נמסרו לאחרים.
גם לי מירב מהוליסטר עזרה רבות במקרי חירום בו מצב הסטומה שלי היה ממש רע ונזקקתי לעזרה דחופה כיון שכל ציוד שניסיתי פשוט התפרק תוך כמה שעות. גם היום היא ממשיכה לתמוך בי בכל הקשור לטבעות אטימה ומוצרים נלווים למרות שאני משתמשת בבסיסים ושקיות של קולופלסט ללא כל נסיון להפעיל איזשהוא לחץ לעבור לבסיסים ושקיות של הוליסטר. הטלפון שלה הוא 052-3776793 והיא תמיד תשמח לעזור במקרה הצורך (אני מפרסמת את הטלפון שלה בהסכמתה ולבקשתה).
למרות שההזמנה שלי הייתה לפני מעל שבועיים, ולמרות שדיברתי עם מירב לפני שבוע, עדיין לא זכיתי לקבל את טבעות האטימה.
אני אישית אף פעם לא מחכה עם ההזמנה לרגע האחרון בגלל כל מיני רוקחים מעצבנים שכאלה. אני תמיד דואגת שיהיה לי מלאי לחודש קדימה. ברגע שאני נשארת עם מלאי לחודש אני מזמינה ציוד ומקבלת אותו. הדבר הכי מפחיד מבחינתי הוא להגיע למצב כזה בו אני נשארת עם בסיס אחד (גם אם הייתי נשארת עם שלושה הייתי נכנסת לפניקה כי תמיד יכטולות להיות תקלות). אני לא יכולה לגרום לרוקחת לחשוב בהגיון ולהבין את הדחיפות אבל אני כן יכולה להזמין תמיד כל שלעולם לא אגיע לקצה.. אני בדר"כ מזמינה לכן ציוד לחודשיים וברגי שאני נשארת עם מלאי של חודש הולכת להזמין שוב.
היי, רציתי רק להדגיש עד כמה חשוב מלאי של ציוד! אני מחזיק תמיד מלאי של ציוד ל-3 חודשים קדימה. בהחלט קרה לי שבית המרקחת התעכב עם הזמנה - פעם אחת לא היה להם ציוד מסויים במשך קרוב לחודשיים. אז נכון שזה נדיר, אבל כשזה קורה צריך להיות מוכנים. חוץ מזה, לפני טיסה לחו"ל למשל, הקופה מוכנה לספק ציוד ל-3 חודשים אבל לא יותר. אני נסעתי בזמנו לחצי שנה, וברור שבלי מלאי משלי זה פשוט לא היה יכול לקרות.