האם מלחמה מגבירה בעיות אימפוטנציה?

(15)
לדרג
תוכן מקודם

חרדה ומתח ידועים כגורמים לבעיות בתפקוד המיני. בחברת טבע דיירקט, המשווקת הבלעדית של כמוסות גברא אנרג'י, כמוסות טבעיות לשיפור והעצמת חיי המין, מדווחים כי אכן יותר ויותר גברים פונים אליהם לסיוע

סקסולוג ויועץ מיני
03-6286075

מאז השבעה באוקטובר ישראל נמצאת במלחמה, בתקופה המשפיעה על כלל האזרחים ברבדים שונים בחייהם ומתבטאת אצל רבים בחרדה, מתח, חוסר ודאות ואי שקט. המלחמה, כך למדנו, פוגעת כמעט בכל תחום בחיים שלנו, הן בהיבט הלאומי והן בהיבט האישי. ההשפעה הזאת מגיעה גם לחדר המיטות, בין השאר בבעיות אימפוטנציה. לפי חברת "טבע דיירקט", חברה לשיווק כמוסות טבעיות לטיפול בבעיות אימפוטנציה, מתחילת המלחמה אכן ניכרת עלייה במספר הגברים הפונים אליה לקבלת סיוע.

אימפוטנציה, המכונה גם אין אונות או הפרעת זיקפה, היא בעיה שכיחה אצל גברים הפוגעת בתפקודם המיני. על פי הערכות, כ-40% מהגברים בגילאי 40-70 סובלים מבעיות זיקפה, מסיבות כאלו ואחרות. קשיים בתפקוד המיני פוגעים באיכות החיים של הגבר וגם, כמובן, בדימוי העצמי שלו.

הגורמים לבעיות אימפוטנציה נעים בין גורמים פיזיולוגיים לנפשיים, אולם מרביתם נפשיים. מתח וחרדה ידועים כגורמים לבעיות בתפקוד המיני אצל גברים. לכן, אין זה מפתיע כי בתקופה כה מלחיצה של מלחמה נפגע גם התפקוד המיני.

לדברי שי משה מ"גברא אנרג'י", יש כמה אפשרויות לטיפול באין אונות, ביניהן טיפול תרופתי (כמו ויאגרה), טיפולים בגלי הלם, הזרקות לאיבר המין וגם טיפול טבעי. "אנחנו", הוא אומר, "פעילים החל משנת 1996, כבר 28 שנה, ומציעים טיפול טבעי לשיפור תפקוד הגבר וכוח הגברא. במהלך השנים הפכנו למובילים בתחום והתוצאות מדברות בעד עצמן".

מהו למעשה הפתרון הטבעי שאתם מציעים?

"הכמוסות של 'גברא אנרג'י' מיוצרות ממספר מרכיבים שלגביהם יש הוכחות מבוססות מחקרים כי הם משפרים את התפקוד המיני, את החשק, האנרגיה המינית, הזיקפה ועוד. בין השאר מצויים בכמוסה מרכיבים טבעיים כמו מיץ עשב החיטה, ג'ינג', גינסאנג קוריאני, ויטניה משכרת, תמצית דקל ננסי, תמצית אפימדיום וגם אבץ, ויטמין B5, טירוזין ועוד. השילוב של כלל המרכיבים הללו מוביל להצלחה גדולה ולשיפור בתפקוד המיני".

גברא אנרג'י

כמוסות "גברא אנרג'י" מתאימות לגברים המבקשים לשפר את התפקוד המיני באופן טבעי ומן היסוד. צילום: טבע דיירקט

משה מבקש להדגיש כי "מוצרי החברה מיוצרים בהתאם לתקני איכות ובטיחות עולמיים, כולל תקנים אמריקאיים (FDA) ואירופיים (GMP) ובאישור משרד הבריאות בישראל עבור המפעל המייצר. כל המוצרים אינם דורשים מרשם רופא ואין ידועות תופעות לוואי כתוצאה מהשימוש בהם".

מה ההבדל בין "גברא אנרג'י" לבין "ויאגרה"?

"יש מספר הבדלים מהותיים. ראשית, ויאגרה היא תרופת מרשם ואילו 'גברא אנרג'י' מיוצר מחומרים טבעיים. בנוסף, יש הבדל במענה שמספק כל אחד מהמוצרים הללו. בעוד הויאגרה מספקת מענה לארבע שעות, 'גברא אנרג'י' עוזר לשפר את כוח הגברא ואת מנגנון הזיקפה מהשורש, כך שאפשר להיות ספונטניים. הזיקפה היא לא מלאכותית, בניגוד לתוצאה בויאגרה, אלא טבעית כתוצאה מגירוי מיני. חשוב לציין כי מדובר במוצר ללא תופעות לוואי ידועות".

לדברי משה, "גברא אנרג'י" מתאים לגברים המבקשים לשפר את התפקוד המיני באופן טבעי ומן היסוד. הכמוסות מגיעות באריזה לשלושה חודשים (180 כמוסות) והשימוש הוא יומיומי. תוך תקופה די קצרה ניתן כבר לראות שיפור בתפקוד המיני, אך ההמלצה בחברה היא להמשיך ולקחת ברצף את הכמוסה במשך שלושה חודשים. "לאחר תקופה זו", מסביר משה, "אנחנו ממליצים להפסיק לפרק זמן מסוים. אנחנו רואים שיפור והוא מתמשך גם לאחר מכן ונשמר גם במהלך ההפסקה".

"דיסקרטיות היא נר לרגלינו" 

אחת הבעיות הנלוות לאימפוטנציה היא תחושת הבושה. חלק מהגברים חוששים לפנות ולבקש סיוע, מתביישים במצבם ומשכך, לעתים גם מחריפים את הבעיה בהיבט הרגשי והנפשי. בחברת גברא אנרג'י מודעים לרגישות ולכן מציעים שירות דיסקרטי לחלוטין. המוצר מגיע ארוז במעטפה לבנה ללא סימנים מזהים.

"עד היום", מסכם משה, "סייענו לאלפי גברים שסבלו מבעיות בתפקוד המיני ובהצלחה גדולה. אנחנו מזמינים את כל מי שסובל מאימפוטנציה ורוצה לשפר את החשק המיני, הגירוי המיני והיכולת, לפנות אלינו בהקדם כדי שנוכל לעזור".

(צילום ראשי: שאטרסטוק)

  • צור קשר
גברא אנרג'י - טבע דיירקט בע"מ
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום