לאחר דיונים ארוכים החליטה ועדת הסל להקצות 100 מיליון ש"ח ...
העצמאות חשובה לבני הגיל השלישי, היא נוסכת בהם ביטחון...
האם שיטת SSC מתאימה לטיפול בילדים בעלי אפרקסיה ורבלית קשה ? היכן ניתן לקרוא על השיטה הזו ? תודה
שלום מירית, שיטת SCC הינה שיטת טיפול בהפרעות דיבור וביניהם אפרקסיה של הדיבור בילדות. זו שיטה שהוצגה בכנסים ובהשתלמויות וקלינאי תקשורת שונים משתמשים בה בהתאם להחלטתם הקלינית. ניתן ליצור עמי קשר באמצעות האימייל [email protected] בברכה, ד"ר אריאלה נחמני
שיטת SSC הינה שיטה לטיפול בבעיות בדיבור כולל אפרקסיה. אפשר ליצור עמי קשר באמצעות האימייל [email protected] וברצון רב אעזור
התינוק שלי בן החמישה חודשים הפסיק בשלושל השבועות האחרונים למלמל. מגיל חודשיים נהג לומר ahoo ahoo. בדיקת שמיעה בטיפת חלב הייתה תקינה. ממצמץ בעיניו כשיש רעש. לאחיו הבכור בן 3.9 יש אפרקסיה. אני קצת לחוצה עקב הניסיון שלנו עם הבכור. השינוי היחיד שחל לאחרונה היא שהפסקתי להניק אותו ועכשיו אני מנסה לחזור בהדרגה. מה מומלץ לעשות? יש לציין שאני מדברת אליו כל היום, מסבירה מה אני עושה ואף קוראת לו ספרים. תודה מראש
בדיקת שמיעה אינה מבוצעת בטיפת חלב, שם אולי ביצעו איתור בלבד. תפני לרופא אאג ותבקשי הפניה לבדיקת שמיעה מקיפה. תנסי לא להיכנס אליו תיקף כשקם בבקר, תני לו את השקט שלו ואולי יעסיק את עצמו בהפקת קולות ומשחקי קולות. הגריה לילד צריכה להיות מאוזנת, בין דיבור והשמעת קולות ושקט ורגיע כדי שיוכל למצוא את הקול והצלילים שלו.
שלום, בני בן 3 על הרצף, האם טיפולי קרניו סקראל יכולים לעזור לו? במידה וכן אשמח אם אפשר לקבל המלצה על מטפלים טובים באזור השרון.
טיפול קארניו סאקרל הוא טיפול מצויין. השאלה כמו בכל טיפול האם הוא רלוונטי למטופל. לא ציינת מלבד היותו על הרצף האוטיסטי במה את רוצה לטפל? מה מפריע לבן שלך? לפי זה אוכל לענות על השאלה. אסף
היי בהמשך לפנייתי הקודמת,בני בן 3 על הספקטרום, אני מעוניינת לדעת האם רלוונטי טיפול קרניו סקראל, ואם רלוונטי אחקי כמה טיפולים יודעים אם זה עשוי לעזור או לא? . הקושי העיקרי שלו הוא שפתי, מאובחן עם אפרקסיה מורכבת, המטרה העקרית שלי שהטיפול ייפתח לו את היכולות לדבר בצורה איכותית ותקינה. כמו כן, יותר קשר עם החברה ופחות ניתוקים.
שלום שאלה בנוגע לבת 7 עם אפרקסיה ,מושתלת בצד אחד ועם מכשיר באוזן השניה, הילדונת המתוקה הזאת מתפתחת יפה ולומדת בכיתה א עם משלבת בבית ספר, בכל התחומים יש התקדמות יפה מאוד פרט להיגוי המילים ( למעט אמא והאח והמשלבת אף אחד לא ממש מבין אותה). קלינאית התקשורת שעובדת איתה עובדת איתה על הרחבת אוצר המילים והשפה. כרגע אין עבודה על ההיגוי עצמו, האם ניתן לשפר את הדיבור רק ע"י למידת קריאה? האם צריך עוד תרגילים שמותאמים אך ורק להיגוי? מה קלינאיות עושות בד"כ עם בעיות היגוי? תודה רבה ויום נעים :)
לא יודעת מי את בשביל הילדה, וקשה לי להתייחס כך. לצערי ביה"ס מעמיד לפניו את המטלות הלימודיות ולא הדיבור, כך נאמר לי מספר פעמים. בודאי שהיא זקוקה לעבודה גם על תחום הדיבור וההיגוי ולבטח מובנות הדיבור. ממליצה לשוב לקלינאי התקשורת או למערך שביצע את השתל ולקבל את עצתם. הילדה לא "מושתלת" היא עברה שתל השבלול... לא ממש אותו דבר!