שלום רב , אני הגעתי למרפאה לב השן דרך מזכירות קופ"ח לאומית שאמרו לי מספר מקומות הקרובים למקום מגורי בנשר , הכרתי בחור בשם מוטי שקיבל אותי ובמקביל שאני יושב מקבל שיחות טלפון רבות והנני ממתין וממתין לשירות זמן רב בקושי התייחס לשאלותי היה נראה כי ממהר מאוד פחות שירותי מה שנקרא ופחות אשיב ונחמד לדעתי האישית , גם שנכנסתי לרופא אמר יבודק מולה איזה סוגי צילומים צריך ונשלחתי לשני צילומים פנורמי וסטטוס ונשך שהגיעו התשובות לאחר שציינתי בהגעתי הראשונה כי הנני כאוב מאוד לא נאמר לי לחזור עם הצילום שהיה במרחק של פחות מרחוב משם ולא נתנו לי מענה לכאב והגרוע מכול גם למחרת ולא רק למחרת אני מתקשר מחכה לתשובות סופיות על מנת לדעת עם הכאב הוא בעיית שיניים או מעבר לכך ואין עד היום תשובה החלטית למרות פניותי בווטסאפ, וגם בשיחה מספר פעמים ללא חזרה , בקיצור חוויה ממש ממש לא נעימה מבחינה מקצועית ושירותי זה בטוח , עליי לציין כי המפגש עם הרופא הסתכלות הראשונית והגישה שלה הייתה בסדר גמור לפי דעתי מנהל המרפאה צריך לעבור קורס שתיים ביחסי אנוש ולהתייחס ללקוחות ברצינות יותר, ואחרי שהגיעו הצילומים אמר ישוחח עם הרופא על מנת שתהיה תשובה סופית ועד עכשיו למרות נסיונתי בווטסאפ ובטלפון אין לי תשובה עד כה למרות הכאבים .. והנני אשיג התשובה מהם או ממקום אחר זה בטוח כי הכאבים לא מרפים .