מאוכזבת קשות משירות אלישע בחיפה

דיון מתוך פורום  הסרת שיער בלייזר

12/04/2011 | 19:01 | מאת: מטופלת מאוכזבת

שלום רב, ברצוני להביע את אי שביעות רצוני ואכזבתי הקשה מטיפולים להסרת שיער באלישע שלוחת חיפה. לפני מס' חודשים חתמתי על עסקה להסרת שיער בלייזר במקומות שונים, לאחר שנחתמה העסקה התחלתי להגיע לטיפולים מידי שלושה חודשים, סה"כ עשיתי שני טיפולים והיום הייתי אמורה לעשות טיפול שלישי רק שהיו שינויים מהותיים שאותם הפקידות לא טרחו לעדכן אותי, בנוסף קרה לי כבר פעמיים שהגעתי לטיפול והמכשיר היה מקולקל והייתי צריכה להמתין הרבה זמן, המידע שאני מקבלת אינו אחיד ומכל פקידה נאמר לי משהו אחר והיום כאשר הגעתי לטיפול פתאום אמרו לי שאני צריכה לקנות את המשחה ולהביא אותה איתי. לא מקובל עליי שאני משלמת כל כך הרבה כסף (מדובר באלפי שקלים) ופתאום אני צריכה להביא את המשחה איתי לאחר שבשני הטיפולים לא הייתי צריכה להביא. מתי שמבקשים לדבר עם המנהלת היא לא נמצאת במקום כך שהוא מנוהל בצורה די חובבנית שלא מתאימה לציבור שמעוניין לקבל טיפול במקום פרטי וכביכול על רמה. למרות שהעסקה נעשתה בויזה וידוע לי שיהיה קשה לבטל אותה אמצא את כל הדרכים על מנת לבטל אותה מכוון שלכל האמור לעיל איני מעוניינת להמשיך בטיפולים ולקבל את מלוא כספי חזרה ולכן עם אתקל בקשיים בביטול מצד אלישע אפנה למועצה לצרכנות ולעוד גורמים נוספים שיעזרו לי בעניין. דורית.

הי צר לי לשמוע שעדיין מתנהלים בצורה כזו

מנהל פורום הסרת שיער בלייזר