אני-אני
דיון מתוך פורום הסרת שיער בלייזר
שלום, אנימטופלת באחת מחברות הוצאת השיער הגדולות. התקשרתי לאחרונה על מנת לקבוע תור נוסף ונאמר לי שסיימתי את מכסת הטיפולים שנקבעה לי - הדבר נשמע לי מוזר - ואחרי בירור קצת הסתבר שהיה להם תאריך שבו היה לי תור ואני לא הגעתי אליו. 1. אני אדם מסודר מאוד - הכל אני רושמת ביומן ( לא דיגילי) ותור זה כלל לא הופיע לי לטענתם זה רשום להם במחשב - כמובן שבמחשב ניתן להוסיף/להוריד תורים גם בדיעבד. 2.הם מתקשרים יום לפני לתזכורת - לא זכורה לי כל שיחה כזאת . כמן כן פניתי לחברת הסלולר לבדוק אם הגיע לי שיחה מהמספר שלהם אבל אין באפשרותם לעזור לי בשיחות נכנסות רק עם הפנייה מבית מפשט. אין לי ספק שחלה פה טעות -כמו כן היה לי ויכוח עם האחראית לפני מקרה זה לגבי האיחורים הרבים שאינם חד פעמיים אלא כבדרך קבע - יש לי תחושה שזה קשור - אבל כמובן אין לי כל דרך להוכיח שזה אכן קשור. אין לי ספק שתור זה לא נקבע מעולם- ניסיתי לדבר עם האחראית אך היא ענתה לי בזלזול שזה מחשב ולא יכול להיות שחלה טעות - הבעיה היא אמלי שלא הגעתי לתור שנקבע הייתי מעוניינת לדעת האם ישנם כאן אנשים שקרה להם מקרה דומה לזה - ואם כן באילו צעדים הם נקטו? תודה רבה! והמשך יום נעים
הי, צריך רק לבקש מהם יפה שכירו בטעות ושתקבלי עוד טיפול , זה תלוי רק בטוב ורצון ליבם, בהצלחה
אני שוקלת להתחיל בתהליכי תביעה ייצוגית נגד החברה - נראה שהן הרבה פעמים פועלות נגד הלקוחות והשירות לקוחות שלהם לא מתפקד כשירות לקוחות. ניסיתי לפנות להנהלה - ולא קיבלתי הקשבה לפרטי המקרה.