ירידה בשמיעה, בעית שיווי משקל, כאבי ראש

דיון מתוך פורום  ורידים וכלי דם

03/03/2009 | 12:40 | מאת: עינת

שלום, מזה 4 חודשים אני סובלת משינוי בתפקוד היומיומי. יש לי כאבי ראש חזקים מעין תחושת לחץ בהיקף כל הראש, תחושת קבעון של הגולגולת. אני סובלת מאי יציבות - בשינויי תנוחה, בהליכה – מעין הליכה על סירה בים..., מורגש יותר בחשכה. הכל החל לאחר שהיתה לי סינוסיטיס - טופלתי באנטיביוטיקה אך לצערי ללא שיפור בהרגשה למרות שהרופאים טענו שאין לי יותר סינוסיטיס. אני נוטה להיות מקוררת ויש לי סינוסיטיס כרונית. יש לי בעיית שמיעה על רקע עצבי - מגיל 6 באוזן שמאל, ובאוזן ימין (האוזן הטובה) חלה הרעה בשנת 1987. לאחרונה אובחנה ירידה נוספת בשמיעה - בעיקר באוזן שמאל, בה לאחרונה החלו לי גם טינטונים חזקים. לאחרונה עשיתי MRI מוח וגילו שיש לי אוטמים באזורים התת-קוריטיקלים בשתי ההימספרות. עשיתי בדיקות דם (בהמלצת ניורולוג) והן יצאו תקינות. אשמח לקבל ממך המלצה מה לעשות למי לפנות אילו עוד בדיקות לעשות. בברכה, עינת בן דב.

לקריאה נוספת והעמקה

למרות שלפי תאורך מדובר בבעיית א.א.ג ממליץ שתעברי דופלקס עורקי צואר בשאלה של מקור האוטמים. בהמשך יש לשקול CTA של כלי הדם הגדולים בחזה גם כמקור לאוטמים.

04/03/2009 | 11:42 | מאת: עינת

שלום ותודה על תשובתך המהירה. לאור המלצתך ברצוני לציין כי דופלר צווארי עשיתי והיה תקין. כמו כן, ברצוני להוסיף עוד מידע - בתקופה האחרונה יחד עם כל מה שתארתי בהודעה הקודמת -אני מרגישה ירידה בזכרון לטווח קצר, ירידה בראייה (אני מרכיבה מזה שנה וחצי משקפיים לקריאה מקרוב), אזור הצוואר תפוס לי מאוד (ב- 1993 אובחן אצלי בלט בחוליות C5-6). לאחרונה גם הייתי אצל אורטופד בעניין - ללא המלצות מיוחדות למעט פיזיותרפיה אותה ביקשתי. חשבתי לבקש לעשות MRI צוואר - כהמשך לבירור. כמו כן, אני מחפשת א.א.ג עם התמחות נוספת או בשיווי משקל או א.א.ג שהוא גם נוירולוג. אשמח לקבל עוד המלצות להמשך בירור מצבי. את המלצותיך הקודמות לגבי הבדיקות שציינת אפנה לרופאת המשפחה. בכבוד רב, עינת בן דב.

מנהל פורום ורידים וכלי דם