בעיות בריכוז ומשמעת עצמית בשיעור

דיון מתוך פורום  קשב, ריכוז ויכולות למידה

11/01/2010 | 18:57 | מאת: ANONIMI

שלום רב, אני לומד בכיתה י', וכבר החל מכיתה ט' התחלתי לאבד את המשמעת שלי לאט לאט לאחר שהייתי ילד נורא ממושמע. אני לא שולט בזה כמעט, כי תמיד יש לי את הדחף לעסוק במשהו אחר בשיעור, לדבר או לזרוק הערות, ובזמן האחרון מעירים לי יותר מתמיד. כמו כן, בגלל שאני לא מקשיב לוקח לי אחר כך יותר זמן מכולם להבין את החומר, ועוד אני לומד בכיתת מופת. האם יש לי הפרעת קשב וריכוז? אני נורא רוצה לקבל עצות איך להמנע מזה בבקשה תעזרו לי.

שלום רב, כל הכבוד על פנייתך. עצם ההכרה בכך שההתנהלות שלך איננה תקינה, היא כבר חצי הדרך לפתרון. חשוב שתבין שתופעה זו, של ירידה בתפקוד, איננה בשליטתך ואיננה יכולה להשתנות ע"י עצות מרחוק. עליך לפגוש מומחה בתחום הריכוז ויכולות הלמידה, לקבל פתרונות, ולהצליח בגדול !!!! כמובן, יש לשתף בכך הורה או אח בוגר. בהצלחה, ד"ר מ. למפיט

21/01/2010 | 04:59 | מאת: ליילה

בסיכום מחלה אחרי חודש אשפוז בבית חולים פסיכיאטרי כתוב לי כח גס שמור ץ ורציתי לדעת מהו כח גס? ומהי החמרה דיסטימית עם ירידה בתפקוד? כתוב לי גם אפקט התאמה : לא מתגוון אך תואם . מה הפירוש של אפקט התאמה לא מתגוון? בוחן מציאות שלי , נכתב שהוא לקוי באופן חלקי . אובחנתי כבעלת אישיות גבולית וכסובלת מדיכאון מג'ורי . כמו כן בסעיף תוצאות חריגות כתובים מספר דברים שאני מאוד מבקשת שתפרשו או תסבירו לי מה הם אומרים, כלומר מה פירושם : HGB A1C 13.1, GGT 161,TG 459, ALK PHOS 161,n תודתי נתונה מראש , בכבוד רב ליילה

מנהל פורום קשב, ריכוז ויכולות למידה