בת 7 עם איבחון של ליקווי לימידה , ולא ברור בדיוק א
דיון מתוך פורום קשב, ריכוז ויכולות למידה
שלום נכדתי בת שבע בכתה א, מאז היותה בת שנתיים כל בוקר ביציאה מהבית לגן חייב להיות מלווה בבכי שנפסק בדרך לגן, הילדה מתנדנת בכיסא מידי פעם בכיתה , (בבית היא לא מתנדנדת מפני שאמא כועסת) יש לה הרבה רגשי נחיתות על כל דבר היא מבקשת סליחה זה היה בלי כוונה , או שאת לא אוהבת אותי , הכתב שלה לא אחיד ומאוד לא קריא ,היא ילדה שמאוד משתדלת ילדה מאוד פקחית, שפת הדיבור שלה מאוד יפה, בכיתה היא לא מפריעה מאוד שקטה ביישנית ומנומסת, לפעמים מצביעה ,ועונה מתי ששואלים אותה,מכיוון שאני מתגוררים בניו יורק היתה באיבחון בשבוע שעבר אצל ניורולוג רק לפי שאלות ששאל את האמא הילדה אובחנה כלקויית למידה , באיזה דרגה ?או באיזה ליקויי בדיוק לא נאמר, הטיפול מדבקות כל בוקר ובערב להסיר אותן, שאלתי האם אפשר להסתמך על בדיקה כזו?והאם המדבקות עוזרות גם לבעיית הכתב?תודה מראש וסליחה על אורך המודעה
שלום רב, יש להניח שמדובר במדבקות של ריטלין. זה עוזר אך ורק לריכוז, לא לאיכות הכתב. באשר לשיטת האבחון: יש שיטות מפורטות ומדוייקות יותר. בברכה, ד"ר מ. למפיט מוסמך משרד הבריאות - אבחון וטיפול בקשב וריכוז