BRC ואבחון פסיכודידיקטי
דיון מתוך פורום קשב, ריכוז ויכולות למידה
כחלק מאבחון להפ.קשב(כולל בדיקה ע"י פסיכיאטר)מה ההבדל חוץ מההבדל בעלות הכספית היותר זולה-בין מבדק BRC לאבחון פסיכודידקטי? קיבלנו ע"ס בדיקה ע"י פסיכיאטר בבי"חובדיקת BRC המלצות לטיפול ברטלין,תמיכה בהוראה מתקנת,המלצה לטיפול פסיכולוג. ועוד רשימה ארוכה של הקלות שבי"הס אמור לתת(הארכת זמן בחינה,הקראת חלק מהבחינה,להיבחן בחדר שקט,מתן אפשרות לשימוש בלפטופ,הוראה מתקנת ועוד ועוד.מה ההבדל במה שבודק BRC לבין אבחון פסיכודידקטי?מה המיהמנות של כל אחד?ומה אומרת הספרות לגבי BRC שהבנו שגם הוא כמו האבחון הפסיכודידקטי לא בסל הבריאות?....
שלום רב, אבחון BRC בודק כישורי ריכוז וכלי-למידה. אבחון פסיכודידקטי בודק כישורי למידה וגם את עולמו הריגשי של הנבדק. כלומר - כל אבחון בודק תחומים אחרים לחלוטין. ממליץ לכם להוועץ במומחה בתחום הריכוז ובעזרתו לבחור את האבחון המתאים ביותר לבן/בת/סטודנט/ית שלכם. בהצלחה, ד"ר מ. למפיט