אבחון קליני
דיון מתוך פורום קשב, ריכוז ויכולות למידה
שלום רב, יש לי ילד בן 9 ו 7 חודשים תלמיד בכיתה ד , כשהיה בכיתה ב' החל להרטיב במכנסיים מבלי שהרגיש , נעשו בדיקות רפואיות והכ היה תקין , בהתיעצות עם היועצת של בית הספר הומלץ לבצע אבחון קלני , היא אבחנה וראתה שיש לו חרדה חברתית ולכן המליצה על זה . אני מאוד נלחצתי מזה וחששתי שבאבחון ימצאו דברים מפחידים ולכן לא עשיתי . וזה עבר לבד וכמובן שעקבתי אחרי ההתנהגות והכל היה בסדר . עכשיו בחודשיים הארחונים חלה ירידה בלימודים והמורה זימנה אותי ואמרה שבהתיעצות עם היועצת ובהמלצה של מורה להוראה מתקנת שבדקה אותו , מומלץ על אבחון קליני ולא על אבחון דידקטי או פסיכודידקטי. ואני דיי אובדת עצות בעניין - היום הילד מבחינה חברתית מרוצה מעצמו ומהחברים הוא למד להסתדר והחליט מי חבר טמי לא - הוא מסתדר מצויין את הלימודים הוא דוחק קצת לינה וזה מתבטא ב אי הכנת ש.ב. לא מגיע מוכן למבחנים , לא זוכר , מכין מערכת על רגל אחת - לא מרוכז . מה עליי לעשות איזה אבחון באמת אני צריכה לעשות ?
שלום רב, ממליץ לכם לבצע אבחון BRC, בידי מומחה בכיר. בהצלחה, ד"ר מ. למפיט