קשב וריכוז
דיון מתוך פורום קשב, ריכוז ויכולות למידה
בן 8.9 לומד בכתה ג'.ילד מאד חכם בעל קליטה מאד מהירה,משחק כדורסל.אובחן בגן חובה ע"י פסיכיאטרית ילדים ADD לא הייתה בטוחה לגבי ה-H .בכתה א'ב' קושי להתמודד עם טקסטים (קריאה ותשובות) ובכלל לשבת ללמוד ברצף.בכתה ג' מורתו דורשת ממנו ללא הקלות(בסדר מבחינתנו)מיומנויות הלמידה שלו הולכות ומשתפרות,מצליח לשבת ברצף וביוזמתו אך עדיין יש מוסחויות לסירוגין,כאשר יש לו מטרה (ללכת לחבר)יעבוד עד שיסיים.טוענת שבכתה מפטפט ולעיתים מרגישה שחולם וצריכה "להעירו",קורא קריאה שוטפת עם התקעויות פה ושם.לא לגמרי חלק ועדיין חשה שמשקיע המון אנרגיה בקריאה ומתעצל להתמודד איתה.במקביל ניתן טיפול אלטרנטיבי לריכוז,מאד עוזר!המורים מדוחים על פער גדול בין התפקוד בכתה לבין השיגיו במבחנים.(ציוניו מאד גבוהים מלבד בשפה)בתור הוריו אנחנו רואים שיםור כל הזמן!השאלה האם בנוסף הילד צריך לעבור אבחון ואם כן איזה אבחון?אנחנו נגד הרטלין באופן מוחלט!האם האבחון יענה על הצורך בטיפול שאינו תרופתי?תודה
שלום רב, האבחון המתאים ביותר הינו BRC . עליכם להדגיש כי, פניכם לפתרונות ללא תרופות. כתובות וטלפונים ניתן לקבל במייל [email protected] . בהצלחה, ד"ר מ. למפיט