נתקעתי
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/11/2007 | 16:51 | מאת: רחלי
היי אני בת 26 1.66 שוקלת 68 קילו - קודם כל רציתי לדעת אם המשקל תקין.. ולמה אני לא מרזה? נתקעתי ... ירדתי מ90 ל68.. שחיתי במשך חצי שנה עכשיו הפסקתי בגלל בעיה בברך עכשיו אני רק יכולה לעשות הליכות קצרות .. אבל עדיין למה אני אותו משקל? מה הבעיה? אני אוכלת תזונה נכונה... כל דבר קצת מה שצריך.. יש לי בעיה קטנה בבלוטות TSH - 6.66 .. יש מצב שזה זה? או סיבה אחרת? אני כבר שנתיים אותו משקל וזה מתסכל
05/11/2007 | 14:37 | מאת: מוניקה קרן
שלום רחלי, ראשית, משקלך תקין ביחס לגובה. נמצא בחלק העליון של הטווח התקין. מתי ירדת במשקל ותוך כמה זמן. האטה או עצירה בירידה במשקל היא מאוד אופינית לאחר ירידה משמעותית כמו שלך, במיוחד כאשר מפסיקים לעשות פעילות גופנית. בלוטת התריס שלך היא בתת פעילות. עלייך לבצע בדיקות נוספות ולשקול טיפול תרופתי יחד עם הרופא המטפל שלך. זו סיבה נוספת לחוסר ירידה במשקל. בברכה מוניקה קרן