משהו קורה לי,
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
03/11/2007 | 09:23 | מאת: עמי
ובכן אחרי ניתוח תוספתן ולאחר מכן בהפרש של כחצי שנה ניתוח בקע בצלקת הניתוחית אני לא מצליח להוריד במשקל ואני סובל מכרס שהייתה לי גם קודם לניתוח אבל בקלות יחסית יכולתי להוריד ולשלוט בזה ואילו עכשיו הכל התהפך אני לא יכול להוריד במשקל ואני תקוע במשקל גבוה ,אני רוצה לציין כי אני גם נכה ברגל ולכן לא עושה פעילות הדורשת מאמך הליכתי וכיו"ב , אני מאוד פוחד להתאמץ כדי שלא יקרה לי שוב בקע או מה שזה ברצוני לציין כי גילי הוא 62 גובהי 173
03/11/2007 | 09:25 | מאת: עמי
היציאות שלי(סליחה )קשה לי עם זה אבל גם זה השתנה, קשה לי לפעמים (לא תמיד) לשבת בשרותים וכמו כן היציאה עצמה לא תמיד תקינה(עבה מאוד)
05/11/2007 | 14:44 | מאת: מוניקה קרן
שלום עמי, אני ממליצה לך לפנות ליעוץ תזונתי פרטני. אפשר במסגרת קופ"ח. בקש מהרופא הפנייה לטיפול בעצירות ועודף משקל. כדאי שדיאטנית תבדוק אותך באופן מסודר ותתן לך יעוץ וליווי בתהליך. בברכה מוניקה קרן