רוצה להפוך לצמחוני מסיבות אידיאולוגיות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
03/11/2007 | 11:26 | מאת: הסטודנט
שלום רב. האם לטווח הארוך זה לא בריא?אשמח לקבל טיפים במה לאכול והאם אני אצטרך לקחת תוספי מזון באופן קבוע... בברכה
05/11/2007 | 14:47 | מאת: מוניקה קרן
שלום, תלוי עד כמה אתה מתכוון להגביל את תזונתך. אם למשל תמשיך לאכול דגים, ביצים ומוצרי חלב, אז אינך סביר לפתח חסרים תזונתיים כלשהם. אך אם התזונה תהיה מוגבלת יותר, צריך לבנות תפריט בקפידה, כדי לדאוג שתקבל מספיק חלבון ומינרלים הבאים מן המוצרים הללו. באופן עקרוני ככל שהתזונה מוגבלת יותר מבחינת המגוון היא אינה מספקת את הדרישות התזונתיות הבסיסיות ויש לשקול שימוש בתוספי מזון. בברכה מוניקה קרן
05/11/2007 | 18:42 | מאת: הסטודנט
קודם כל תודה :) שנית...אני לא רוצה לאכול בשר וגם לא דגים.אני מעוניין לאכול ביצים וכל הבא מהצומח(צמחוני לא טבעוני)... עד כמה זה בריא?והאם ניתן לקבל את שאר המרכיבים הנמצאים בבשר ממקור אחר? תודה מראש