רעב
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
: בזמן האחרון משהו כמו חודשיים..יש לי תחושה של רעב יתר..כלומר איך שאני קמה בבוקר אני מרגישה רעב..אני אוכלת משהו שממלא אותי..ואחרי חצי שעה בערך אני שוב רעבה כאילו לא אכלתי דבר..וככה זה כל היום..כל הזמן הבטן מקרקרת וכל הזמן יש לי צורך לאכול..כמה שאני אוכלת לא עוזר להרגיע את הרעב..הייתי לוקחת כדורי ברזל גם כי היה לי קצת חוסר..חשבתי שזה קשור..הפסקתי אותם אבל זה לא השתנה..ממה זה יכול להיות?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, צריך לברר כל מיני דברים: בת כמה את? האם שינית את התזונה שלך בתקופה האחרונה? האם ירדת במשקל? האם בעקבות הרעב והאכילה המוגברת יותר את עולה במשקל? עני לי ונמשיך משם. בברכה מוניקה קרן