קסניקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, התחלתי לפני כשבועיים לקחת קסניקל פעמיים ביום בצרוף עם תפריט שקיבלתי מדיאטנית וספורט במשך שעה 3-4 פעמים בשבוע. בעלון שמצורף לתרופה רשום שצריך לקחת אותה 10 דקות לפני הארוחה או עד שעה אחריה. ביום שישי לקחתי את התרופה שעה לפני הארוחה (הארוחה התעקבה יותר משציפיתי) שאלתי היא האם התרופה השפיעה במצב כזה..?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום בר, לא התרופה לא השפיעה. התרופה עובדת באופן נקודתי במערכת העיכול ולכן יש לקחת אותה בסמוך לאכילה. אם אינך יודעת מתי בדיוק תאכלי, כדאי שתקחי את התרופה עם תחילת הארוחה, כך לא תפספסי. בברכה מוניקה קרן