תפריט לסטודנטים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
03/11/2007 | 21:20 | מאת: נופית
שלום, בת 24 משקל 55 גובה 163 אני סטודנטים וימי הלימודים שלי נורא עמוסים לעיתים עד שעה 19:00 בערב אני אשמח אם תןכלו לתת לי הצעה לתפריט שלא כולל אוכל מבושל או אוכל שזקוק לקירור או חימום מסויים מכוון שרוב היום אני נמצאת בלימודים ומגיעה לבית רק בסביבות השעה 20:00-21:00 תודה נופית
04/11/2007 | 18:04 | מאת: adi
נופית שלום, תכיני לך הרבה ירקות חתוכים. עדי
05/11/2007 | 14:54 | מאת: מוניקה קרן
שלום נופית, ניתן לאכול במשך היום כמה כריכים מלחם מקמח מלא (קל או רגיל) עם ממרחים שאינם מתקלקלים בקלות (כרגע זה כמעט הכל, כי כבר לא חם מאוד). לקחת גם פרי או שניים, הרבה ירקות חתוכים או בתוך הכריכים. את הארוחה המבושלת ניתן לשמור לשעות הערב כשאת מגיעה הביתה. לא לשכוח לשתות הרבה מים. בברכה מוניקה קרן