האם מותר בהנקה הרכיבים הבאים:
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
04/11/2007 | 07:37 | מאת: מושית
גואר-גם, בטא גלוקן, קסנטן, מלטודקסטרין,דקסטרוז. תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
06/11/2007 | 13:55 | מאת: מוניקה קרן
שלום מושית, גואר גאם, בטא גלוקן וקסנטן הינם סיבים תזונתיים. ניתן לצרוך בהנקה, אך לא היתי ממליצה עליהם למניקות כתוסף תזונה (כשבאים בתור כדורים, אבקות וכד'). מלטודקסטרין ודקסטרוז הם סוכרים - אין בעיה. בברכה מוניקה קרן