דיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
04/11/2007 | 13:33 | מאת: עדן
אני רוצה לרזות בערך 8-10 קילוגרמים לכבוד אירוע (אפשר לקרוא לזה כך) הייתי רוצה שתעזרי לי כי איני מצליחה לרזות אף לא גרם אחד...אם ישנה דרך כלשהי שתעזור לי להפחית במשקלי אודה לך מאוד תודה מראש עדן
04/11/2007 | 18:05 | מאת: adi
עדן, את יכולה לכתוב את המשקל והגובה? אולי בכלל את לא צריכה. עדי
06/11/2007 | 13:57 | מאת: מוניקה קרן
שלום עדן, לא נתת שום נתונים על עצמך: בת כמה את? כמה את שוקלת? גובה? למה לדעתך אינך מצליחה לרזות? בברכה מוניקה קרן