כמה אני אמורה לשקול??
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
04/11/2007 | 16:03 | מאת: *-*חסוי 23*-*
אני בת 12 וחצי הגובה שלי הוא בערך מטר 70 ואני שוקלת 67/8 כמה עלי לשקול כדי להיות במשקל הנכון לגובהי ולגילי. *אני יחסית ילדה רחבה למעלה.
04/11/2007 | 21:56 | מאת: adi
שלום, הפרופורציות של הגוף משתנות בגילך. עדי
06/11/2007 | 16:04 | מאת: מוניקה קרן
שלום, המשקל המתאים לגובהך וגילך נע בין 58 ל-63 ק"ג. אין זה אומר שעלייך לרדת במשקל, אלא לשמור על תזונה נכונה, פעילות גופנית יומיומית ושמירה על המשקל. את צפויה להמשיך ולגבוה ולכן היחסים בין המשקל לגובה יתקנו את עצמם. בברכה מוניקה קרן
06/11/2007 | 16:04 | מאת: מוניקה קרן