משקל גופי ביחסית לגובהי
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
04/11/2007 | 16:37 | מאת: אורי
אני ילדה בת 18.5 גובהי 152 ואני שוקלת 55 קילו, כמה עלי להרזות על מנת להגיע למראה גוף פחות עגלגל? (ברצוני להוריד 8 קילו לפחות..)
04/11/2007 | 18:12 | מאת: adi
אורי] העניין הוא מודעות. פשוט תרשמי מה שאת אוכלת, מתי והאם את אוכלת כי את באמת רעבה. עדי
04/11/2007 | 18:55 | מאת: סתם משוגע
היי,משקל שמנמן לגובהך הוא 51. לכן עלייך לשקול 45 כדי להראות טוב,אבל אצל כל אחד זה אחר
06/11/2007 | 16:07 | מאת: מוניקה קרן
שלום, משקלך גם כעת תקין ביחס לגובה. ירידה של כ- 5 ק"ג תעשה שינוי די דרמטי. כדאי לשלב זאת עם תכנית פעילות גופנית, למראה מחוטב ופחות "עגלגל". בברכה מוניקה קרן