דיאטה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 19 גובה 1.55 משקל:60. בעבר עשיתי דיאטה וירדתי כ-20 קילו. את חלקם עליתי. כאשר ניסיתי לרדת במשקל פעם נוספת באותה הדרך והקפדתי לשלב גם קצת ספורט (הליכות) כבר לא הצלחתי והיה לי קשה להוריד. כיצד אוכל להוריד במשקל פעם נוספת? האם את יכולה להמליץ על תפריט כלשהו שמתאים לנתונים שלי?
את יכולה אולי לפרט איזה מין דיאטה עשית כי גם אני מעונינת לעשות דיאטה.. תודה ובהצלחה בהמשך..
שלום טל, אם אני מבינה נכון, את היום במשקל שהוא נמוך בכמעט 20 ק"ג ממשקלך בעבר. זה שוק רציני לגוף. כדי להמשיך ולרדת במשקל עלייך להקפיד על תפריט דל קלוריות , ולשלב פעילות גופנית באופן רציני. פעילות גופנית היא הדרך היחידה שלנו להגביר את ההוצאה הקלורית של הגוף ולהעלות את חילוף החומרים שלך, שניפגע בתהליך ההרזיה הקודם. אני ממליצה לך לצעוד באופן יומיומי או לפחות 4-5 פעמים בשבוע, לפחות 45 דקות. בקשר לתזונה, איני מרכיבה תפריטים בפורום זה. אם התפריט הקודם שעשית היה מאוזן, את יכולה לאכול לפיו. במידה ולא אני ממליצה לפנות ליעוץ תזונתי פרטני לבניית תכנית אישית מתאימה. בברכה מוניקה קרן