עודף משקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 23,נשואה כשנה וסובלת מעודף משקל,אני חושבת שאפילו עודף משקל רב (94 קילו,1.69) בעבר עשיתי המון דיאטות וירדתי ממש מעט. יש לי תור לדיאטנית שבוע הבא כי החלטתי אחת ולתמיד להכנס למשטר ולהשיל מעלי אחת ולתמיד את הקילוגרמים המיותרים. אם תוכלו לתת לי טיפים/ ייעוץ קטן כמה קילוגרמים עלי לרדת.תודה!
שלום תמר, 1. תרשמי כל מה שאת אוכלת. 2. תשתי 3 ליטר מים ביום. 3. ספורט!!!! 4. תעדיפי מוצרים הדלים בסוכר ובשומן על פני אלו העשירים בהם. 5. כמו שלא עלית הכול ביום כך גם לא תרדי הכול ביום. 6. יופי שקבעת תור לדיאטנית
שלום תמר, כל הכבוד על ההחלטה החשובה שעשית! חשוב שתביני שירידה במשקל היא תהליך, משמעו זה אורך זמן. היי סבלנית. אכלי ארוחות מסודרות, ליד שולחן מצלחת. אל תאכלי ליד טלוויזיה, קראית יחתון, מחשב, נסיעה וכו'. נסי להקשיב לגופך ולהבין מתי את באמת רעבה. המנעי מאכילה מתוך שעמום, לחץ, חרדה וכד'. שתי הרבה מים. שלבי פעילות גופנית ברוב ימות השבוע. בחרי תחום שאת אוהבת, כדי שתוכלי להתמיד בו לאורך זמן. המעיטי באכילת מזון מטוגן, חטיפים, ממתקים ושתייה מתוקה, אך יחד עם זאת כדאי לשלב בתפריט מאכל אהוב בכמות קטנה, פעם בשבוע או כל כמה ימים. בהצלחה רבה מוניקה קרן
דבר שני אני מקווה באמת שאכנס למשמעת עצמית, אני סטודנטית והרבה פעמים אני חשה שאני אוכלת מתוך לחץ, מתח או תסכול. אני מקווה שהדיאטנית תעזור לי בזה.(יש לי תור מחר) האם את חושבת שיש סיכוי להוריד 25-30 קילו בערך בשנה או שזה מוגזם?? אני גם מפחדת שכשאכנס להריון אהיה כ"כ שמנה וזה יהיה גם מסוכן לעובר... ויש לי עוד שאלה קטנה:האם הוכח שעודף משקל מקשה על כניסה להריון?? תודה ויום טוב!