שמן זית וסויה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שאלה של בריאות בעיקר. ידוע שחשוב להוסיף לסלט שמן זית כי זה עוזר לקליטת הויטמנים בגוף. האם תוספת של זיתים במקום שמן זית נותנת את אותה השפעה? דבר שני, התחלתי להוסיף רוטב סויה במקום מלח לסלט, פשוט כי זה טעים. האם הסויה טובה יותר/פחות או גרועה בדיוק כמו מלח?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, תוספת זיתים נותנת השפעות דומות כמו השמן. בזית עצמו יש גם סיבים תזונתיים למשל שבשמן כבר אינם. 5-6 זיתים = כפית שמן זית. סויה מזיקה בדיוק כמו מלח, ובנוסף יש גם תוספת קלורית מסוימת. בברכה מוניקה קרן