להרזות מהר
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
07/11/2007 | 12:10 | מאת: דאדא
אני רוצה להוריד 2 קג' בשבוע ימים. מה לעשות?
12/11/2007 | 10:24 | מאת: מוניקה קרן
שלום, חסרה לי המון אינפרומציה. באופן כללי, זה קצב מהיר מדי להרזיה. בברכה מוניקה קרן