כיצד להיפתר משומנים..........
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב, אני בת 25 שוקלת 53 ק"ג גובה 162 ס"מ מזה זמן רב אני מנסה להיפתר משומן שמרוכז בירכיי ובישבני, מלבד אזור זה גופי חטוב ויפה אך בצידי האגן בישבן ומתחתיו ובירכיים יש לי צלוליטיס והצטבות שומן רב שאינו הולם את גופי ומעוות את כל המראה הכללי שלי, שכאני עושה דיאטות אני מרזה מהחזה הפנים הידים וכו' וכשאני משמינה אני בדרך כלל קודם כל מתרחבת בישבן ובצדדיו, רציתי לדעת האם בכלל קיימת דרך בריאה והגיונית שבה אוכל להיפתר משומנים אלה? חיטוב לבדו לא עוזר ואינני מצליחה לשרוף את השומן העקשן מאזור זה האם אני מבזבזת את זמני או שיש "תקווה" העניין מתסכל אותי מאוד שכן אני חשה שאין לי סיכוי לשנות או להשפיע על המצב.. אשמח לעצה
שלום עירית, את בחורה רזה, ואין טעם לרדת עוד במשקל. כנראה שזה מבנה הגוף שלך. המשיכי לאכול בצורה בריאה, לשתות הרבה מים ולבצע פעילות גופנית יומיומית, כדי למנוע הופעת צלוליט נוספת. קבלי את עצמך כמו שאת. בברכה מוניקה קרן