דיאטה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני בת26 סדר יום האוכל שלי הוא מעדן יוגורט 1.5% שומן בבוקר עם גרמולה או בלי צהריים שקשוקה עם סלט קטן ובערב 2 קרקרים עם ביצה .אני מתעמלת בין 3 ל4 פעמים בשבוע .משקלי כיום הוא 54 קילו על 1.63 ואני לא מצליחה להוריד ממשקל גופי באופן משמעותי האם אני אוכלת נכון? האם שקשוקה לא טובה לדיאטה?אני משתדלת לשתות בין 1.5 ל 2ליטר .רצוי לציין שאני לא חושבת שאני שמנה אבל הייתי מאוד שמחה להוריד את היקפים באיזור הירכיים והטוסיק. מה כדאי לי לעשות?
שלום רויטל, כבר עכשיו את רזה, למה את רוצה לרזות עוד? התפריט שלך דל מדי בקלוריות. לפי החישוב הגס שלי את אוכלת רק 500 קלוריות ביום. זו הרעבה! כדי להצר את ההיקפים שלך עלייך לאכול בצורה בריאה, הרבה יותר קלוריות ומזון מגוון, הכולל ירקות, דגנים, מוצרי חלב, דגים, בשר, פירות, ולעשות פעילות גופנית מתאימה. בברכה מוניקה קרן