דיאטה דל שומנים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב! אני בהריון, בשליש השני, לא הייתי אומרת שאני סובלת ממשקל יתר, גובה 165, משקל 64, אבל התגלו לי אבנים בכיס המרה והתקפים קלים, הרופא המלץ לי לעשות דיאטה, מה שהבנתי זה שאסור אוכל מטוגן, שומני, ביצים ושוקולד. מה כן מותר? העוף המבושל או קציצות... זה עדיין שומני... חוץ מירקות ופירות, וגילים ואשלים של3%, מה עוד אני יכולה לאכול. בתודה מראש!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, באופן עקרוני, עלייך להקפיד על תזונה דלת שומן. בשל הריונך כדאי לך להתיעץ עם דיאטנית באופן אישי, כדי שתדאג שתקבלי די קלוריות ממקור של פחמימות וחלבונים, כדי למנוע ירידה במשקל. מה שנשאר לאכול זה דגנים, לחם, אורז, פסטה, וכד', מוצרי חלב עד 3%, דגים ובשר מבושלים או צלויים (לא מטוגנים), פירות, ירקות ומעט מעט שומנים. בברכה מוניקה קרן