חייל בקורס צבאי
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
09/11/2007 | 12:02 | מאת: חגי
שלום מוניקה, יש לי שאלה בקשר לכמות קלוריות שאני מוציא מדי יום. אני בן 21, גובה-1.75 ומשקל-62 (אחרי דיאטה ארוכה מאד שבה הורדתי 25 קילו) אני נמצא כיום בקורס צבאי לימודי (שבו אין בכלל פעילות גופנית מלבד מעבר בין כיתות והליכה מהמגורים לכיתות וכיוצא בזה) שבמסגרתו אני לומד בערך כל יום משעה 8 בבוקר ועד שעה 11 בלילה (לא כולל שעה לארוחות צהריים וערב). רציתי לדעת כמה קלוריות אני שורף מדי יום בערך וכמה עלי לצרוך כדי להישאר באותו משקל (וכפי הנאמר, אני אחרי דיאטה ארוכה ואני עובד מאד קשה על להישאר באותו משקל) אני חושב שאני צריך לצרוך בסביבות ה- 1800 קלוריות ולכן אני משתדל לאכול 3 ארוחות סדירות בלבד אבל לפעמים יש מקרים שבהם מרוב עייפות ורעב אני אוכל גם מחוץ לארוחות כל מיני ממתקים או פרוסות לחם עם ריבה/שוקולד על מנת להישאר ערני ושבע ככה שיוצא שאני חורג די בגדול מ-1800 קלוריות ליום ויותר מתקרב ל-3000 קלוריות (לפי הערכה גסה שלי), ככה שלפי דעתי העלייה שלי במשקל היא רק עניין של זמן.... אם תוכלי לתת טיפים בנושא ואולי להפנות אותי לתפריט שעלי להתמיד בו, אני אודה לך בברכה
לקריאה נוספת והעמקה
11/11/2007 | 06:39 | מאת: מוניקה קרן
שלום חגי, ברכות על הירידה המרשימה במשקל. החישוב שלך נכון ועליך לצרוך 1800-2000 קלוריות כדי לשמור על משקלך. היתי ממליצה לך לאכול 6 ארוחות יותר קטנות, במקום 3 עיקריות בלבד. כך תאכל ארוחה קטנה כל 3 שעות, דבר שיעזור לשמור על ערנותך בפחות קלוריות. עליך למעשה להקטין במעט את הארוחות העיקריות, בוקר, צהריים וערב, ולהוסיף ביניהן ארוחות ביניים שמורכבות מפרי ויוגורט, חטיף דגנים עד 120 קלוריות, כריך מלחם קל וירקות וכו'. כך תקבל זריקות אנרגיה במשך כל היום ותוכל להמנע או להפחית מצריכה עודפת גדולה יותר. כדאי לנסות לשלב פעילות גופנית בסופי שבוע לכל פחות. בברכה מוניקה קרן