בת 5 עם בטן
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
11/11/2007 | 09:53 | מאת: דידי
בתי בת 5, יש לה בטן גדולה מאוד, הרגליים שלה ושאר הגוף לא שמן, רק הבטן גדולה. אנחנו כמובן לא אומרים לה כלום על זה, או נותנים לה הרגשה שמשהו לא בסדר, אבל זה מפריע לי לראות אותה כך. (אני ההייתי ילדה שמנה ויודעת מה זה רוע של ילדים...). מבחינת אוכל: אז בבית אנחנו לא מחזיקים חטיפים ושוקולדים וכאלה, אבל אחרי הגן היא נמצאת אצל הוריי ששם אני לא בדיוק שולטת ויודעת מה היא אוכלת. למרות שהיא אוכלת ארוחת צהריים מסודרת שם, אחרי זה אני משערת יש גם חטיפים ושאר ירקות... מה לעשות, לקבוע חטיף ליום? לשבוע? ללכת לדיאטנית? או מה??????? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
11/11/2007 | 19:18 | מאת: adi
דידי שלום, לדעתי כדאי לעסוק בספורט ביחד איתה. בכל מקרה כדאי ללכת לדיאטנית. עדי
12/11/2007 | 09:21 | מאת: מוניקה קרן
שלום דידי, אני צריכה נתונים של הילדה כדי לקבוע האם הבטן נובעת מהשמנה. לעיתים זה עניין של מבנה גוף, האופיני לילדים קטנים. כדאי להתיעץ עם רופא הילדים. שיקבע האם הנתונים של הילדה מבחינת גובה ומשקל תקינים לגילה. והאם לדעתו יש מקום ליעוץ תזונתי. אורח חיים בריא ותזונה נכונה זה תמיד טוב, וכדאי להתחיל כמה שיותר מוקדם. אני בעד הגבלת החטיפים, הממתקים והשתיה הממותקת. חטיף ליום נישמע לי סביר. אשמח אם תעדכני אותי בפרטים נוספים. בברכה מוניקה קרן