בהמשך לכתבה על השומן הבטני
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
11/11/2007 | 15:58 | מאת: סיגל
שלום! קראתי כעת את הכתבה על השומן הבטני ואין ספק שזה האיזור היותר בעייתי אצלי. אז מה עושים? מה הפעילות הגופנית המומלצת לשריפת שומנים באיזור זה וגם - האם תפרטי "רגיל" של דיאטנית אמור לעזור או שיש צורך בתפריט מיוחד? יש משהו נוסף שניתן לעשות? תודה מראש!
לקריאה נוספת והעמקה
12/11/2007 | 09:26 | מאת: מוניקה קרן
שלום סיגל, השמנה בטנית היא ודם כל השמנה, ולכן צריך לרזות. מומלץ לעשות זאת ע"י תפריט מאוזן שהותאם ע"י איש מקצוע (דיאטנית בקופ"ח זה טוב מאוד). לא ניתן לכוון את ההרזיה לאיזור מסוים בגוף. חשוב לעסוק בפעילות גופנית באופן סדיר, פעילות שתכלול פעילות אירובית, לשריפת אנרגיה, וכן פעילות נגד התנגדות, כלומר משקולות, מכשירים, עיצוב וכד'. בברכה מוניקה קרן
12/11/2007 | 22:31 | מאת: סיגל
אם כך, אני בכיוון הנכון (-: