בעיה סבוכה שמטרידה אותי.
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
11/11/2007 | 16:05 | מאת: ד. ת"א
שלום רב, לאחרונה כתבתי באתר על כך שבחודשיים -שלושה האחרונים אני סובל מרעב בלתי פוסק. היום שוחחתי עם אחות במוקד קופת חולים כללית והוסבר לי שיתכן שמדובר בפעילות של בלוטת התריס. היות וגילי הוא 31 האם זה דבר טבעי? האם מדובר בסרטן? עלי לציין כי הכולסטרול שלי הוא 260 אך אסור לי לקחת תרופות נגד כולסטרול משום השפעתן על השרירים. יש לי מגבלה תנועתית מלידה ולא הייתי רוצה להחמירה בעקבות נטילת תרופות. מה לדעתכם אפשר לעשות? תגובות אפשר למסור גם במייל.בברכה, ד.
11/11/2007 | 16:27 | מאת: ד.ת"א
נמסר לי כרגע שבלוטת התריס זה משהו שאין לגברים. אין לי מושג לפיכך מה יכול להיות הגורם לבעיה. לתגובותיכם אודה, ד.
11/11/2007 | 19:01 | מאת: אהוד
שלום חבר דבר ראשון לגברים יש בלוטת תריס וזה יכול גם להשפיע על הרעב הבלתי פוסק, תעשה בדיקות דם ותבקש שיבדקו את בלותת התריס אם התוצאות היא שהבלוטה בהיפר זאת אומרת בעודף זה יכול להצביע על בעיה של מטבוליזים מהיר מדי (הגוף עובד בהיפר ושורף הרבה גם במנוחה), במצב כזה הגוף ידרוש כל הזמן אנרגיה בצורה של מזון במקרא שלך. זאת רק אפשרות אחת מיני רבות, בגדול רעב בלתי פוסק יכול ליהיות קשור בהורמונים שהם מעבירים איתותים למוח אם ליהיות רעב או לא, אולי יש לך בעיה הורמונלית כלשהי. אני ממליץ לך ללכת לאיבחון אצל איש מקצוע עקב זה שהסיבה לרעב כזה יכולה ליהיות המון דברים, אצל איש מקצוע תקבל איבחון אינבידואלי למקרה שלך. זה יכול ליהיות מהרפואה הסינית עד לנטורופתיה ואירידיולוגיה. הטיפול יהיה בהתאם לאיבחון. בהצלחה