רדוקטיל.. שאלה חשובה!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/11/2007 | 00:48 | מאת: איילת
שלום! הבנתי שרדוקטיל ניתן להשיג רק עם מרשם.. שאלתי היא: האם יש סיבה שהרופא לא ירשום לי את התרופה אם אבקש ממנו? האם היא ניתנת רק במצבים מסויימים? תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
12/11/2007 | 10:19 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
לשום איילת : רדוקטיל הינה תרופת מרשם הניתנת לאנשים עם BMI מעל 30 או 27 עם מצבים נלווים כגון סוכרת,או יתר שומנים בדם. קיימות התוויות נגד כמו גיל פחות מ- 18 ומעל 65 , יתר לחץ דם לא מאוזן, הריון והנקה, שימוש בתרופות מסויימות ועוד. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי