ממיס שומנים בגוף..
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אהלן, יש לי שאלה.. אני כבר זמן מה בתפריט של 1000-1200 קלוריות ליום ( גובה 1.56,משקל 55,גיל 18 וחצי) אני עוסקת בספורט חצי שעה לפחות הליכה ו50-60 כפיפות בטן כל יום. עכשיו.. אני שמה לב שאני לא יורדת במשקל בכלל. הייתי רוצה לדעת האם יש איזושהוא כדור\משחה\סירופ, לא יודעת מה ...כל דבר שיכול -להמיס שומנים בגוף שיעברו דרך צינורות בשתן או הצועה בגוף(להתנקות משומנים בגוף) כך שהירידה שלי תוכל להתבצע באופן נורמלי..(לעזור לי להמשיך עם הדיאטה הזו..)? והאם זה יכול להנתן לי?באמצעות מה? מרשם או פרטי? ומה העלויות של אותו מצרך? תודה רבה על ההתייחסות =]
אני בגיל 38 סובל מהשמנת יתר קיצונית וכתוצאה מההשמנה יש לי לח''ד גבוה ומטופל תרופתית וכנ''ל מחלת סוכר בד''כ כשאני מצליח לרדת במשקל כמה ק''ג אז גם לח''ד והסוכר מתאזנים לי, נסיתי כל מיני דיאטות ולא הצלחתי ואופציית הניתוח להצר קיבה לא בא בחשבון מכמה וכמה סיבות , לאחרונה ראיתי באחד השבועונים שישנו איזה תרופה בשם ''קנסיוקל'' שמימיסה - סופחת את השומן ועלותה מכוסה חלקית ע''י הביטוח המשלים ונוטלי התרופה כפופים לביקורת רפואית צמודה, שאלתי היא האם מומלץ במצבי לקחת את התרופה הנ''ל ?
אברהם וחיילת שלום רב, לדעתי לתרופות האלה יש תופעות לוואי ולא כדאי לנסות אותן. שווה להבין שזה תהליך. לחיילת, אולי כדאי לך ללמוד לקבל את עצמך כפי שאת. עדי
שלום אברהם, קסניקל היא תרופת מרשם הפועלת באופן מקומי ומומעת את ספיגת חלק מהשומן שנצרך בארוחה וע"י כך מפחיתים את צריכת הקלוריות. נוסף על כך היא משפרת פרופיל שומנים בדם ומסייעת בהפחתת רמות הסוכר. כדאי שתתיעץ עם הרופא המטפל שלך להתאמת טיפול תרופתי, שיבוא בנוסף לטיפול תזונתי. הכל כחלק מתכנית מסודרת לירידה במשקל, הכוללת תפריט מופחת קלוריות ופעילות גופנית. אין תרופות פלא. בברכה מוניקה קרן
שלום, ראשית חשוב להדגיש, כי משקלך תקין ביחס לגובה. האם את כבר אחרי ירידה במשקל? באופן עקרוני את אמורה לרדת עם התכנית שציינת. זו הדרך הבריאה. כדאי לנסות ולהאריך את זמן הצעידה ל- 45 דקות, ולראות האם מתחילה תזוזת משקל. התכשירים, התרופות הקיימים היום (ניתנים במרשם) אינם מתאימים לך, כיוון שאינך בעודף משקל. בברכה מוניקה קרן