משקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום שמי עוזי ואני בן 15 גובהי הוא בערך 1.60 מטר ואני שוקל 70 זה בסדר? אני צריך להרזות? תודה, עוזי.
שלום עוזי, אתה בעודף משקל. כדאי לשמור על תזונה נכונה בשילוב עם פעילות גופנית סדירה. אינך חייב לרדת במשקל, אלא רק לשמור עליו. אתה צפוי לגבוה וכך היחסים בין הגובה למשקל ישתנו לטובה. בברכה מוניקה קרן