סוג דם
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
14/11/2007 | 11:13 | מאת: רונה
איך ניתן לדעת מה סוג הדם שלי? אני מעוניינת להתחיל בתזונה לפי סוג הדם. תודה, רונה
לקריאה נוספת והעמקה
15/11/2007 | 17:32 | מאת: מוניקה קרן
שלום רונה, צריך לבצע בדיקת דם. בברכה מוניקה קרן
17/11/2007 | 02:44 | מאת: ענת
סורי אם איכזבתי אותך אולי לך יעזור