קראטין
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
14/11/2007 | 12:42 | מאת: עידן
מוניקה שלוםht/tp://www.wingate.org.il/Index.asp?ArticleID=3301&CategoryID=101http:/ בן 65 מתאמן ארבע פעמים בשבוע במכון כשר.התפרסםו מאמרים שתוספת קראטין בגיל זה מועילה .תקראי את המאמרים .האם כדאי לי לקחת קראטין ?...תודה עידן www.starmed.co.il/News/2499
15/11/2007 | 17:47 | מאת: מוניקה קרן
שלום עידן, קריאטין הוא תוסף מאוד נחקר ועדיין שנוי במחלוקת. איני מכירה אותך מספיק כדי להחליט האם להמליץ או לשלול נטילת התוסף. זה תלוי בגורמים רבים: 1. האם אתה אדם בריא? נוטל תרופות? 2. מטרת האימונים? 3. הרכב התזונה שלך? המאמר באתר של וינגייט נראה רציני יותר, ולכן אינו ממליץ חד משמעית ומאוד זהיר. המאמר השני הוא מאוד כללי. קבוצת המחקר קטנה, ואין שם מספרים האם השינוי הוא משמעותי סטטיסטית ומה המינונים שניתנו. בקיצור, צריכה יותר מידע. בברכה מוניקה קרן