היי!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/11/2007 | 12:39 | מאת: נועה
שלום! שמי נועה, בת 18, 1.60 בערך ושוקלת 70 קילו... שאלתי הראשונה, כמה אני עוד צריכה לרדת? (לפי חישוב של הגובה...) דבר נוסף, אני עכשיו בדיאטה... בבוקר אני אוכלת מלפפון, עגבניה, 3 כפות גבינה חצי אחוז שומן... לפעמים אני גם מוסיפה פרוסה אחת של לחם קל (33 קלוריות לפרוסה) בצהריים חזה עוף עם סלט ללא שום תיבול, אם מתחשק עם כף קינואה, אם לא אז לא... ובערב שוב מלפפון, עגבניה, 3 כפות גבינה... אני משתדלת לשתות 2 ליטר מים כל יום לפחות. גם ספורט אני נכנסת לזה בהדרגה... לסיכומו של עניין, אחרי חודש די קשה שעבר עלי הורדתי 8 קילו. אני רק רוצה לדעת מה משקל היעד שאליו אני צריכה להגיע... אשמח לתשובה ויום טוב! (=
15/11/2007 | 15:55 | מאת: adi
שלום נועה, לדעתי זה הימור מידי גדול להגיד לך כמה את צריכה לרדת. מה יהיה בסוף הדיאטה? היא קצת קיצונית מדי לטעמי. כל הכבוד על העיסוק בספורט עדי
15/11/2007 | 17:54 | מאת: מוניקה קרן
שלום נועה, ראשית, אני מעריכה מאוד את המאמצים שאת משקיעה בירידה במשקל. המשקל התקין שלך תלוי בכמה גורמים נוספים ביניהם מבנה גוף. כדי שמשקלך יחשב לתקין לגובה מבחינה בריאותית עלייך לרזות בעוד 6-8 ק"ג. ואח"כ זו שאלה של שביעות רצון ומראה חיצוני. אני חייבת להגיד לך שאת אוכלת עפ"י תפריט מאוד נוקשה ודל בקלוריות, ואני חוששת שיקשה עלייך להמשיך באותה דרך, גם מבחינה מנטאלית וגם מבחינת התגובה של הגוף. את צורכת פחות מ-500 קלוריות ליום. זוהי הרעבה והגוף יתנקם. כלומר יאט את חילוף החומרים, הירידה במשקל תואט ואף תיעצר ואח"כ כשתחזרי לאכול כרגיל, העליהה במשקל תהיה כמעט בלתי נמנעת. אני מציעה לעבור לתפריט מאוזן יותר של 1000-1200 קלוריות. יחד עם הפעילות הגופנית שאת מבצעת יהיה לך קל יותר להגיע למטרה ולשמור על המשקל בהמשך. בברכה מוניקה קרן
15/11/2007 | 19:37 | מאת: נועה