חיוניות מזון ארוז
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/11/2007 | 14:37 | מאת: מיקי
שלום, יש לי מספר שאלות בנושא חיוניות מזון ארוז: קופסאות שימורים: תירס, אפונה, פול, שעועית - שווה משהו? או שמא הירקות שם חסרי כל חיוניות? מה לגבי ירקות קפואים: תירס, אפונה, גזר, ברוקולי בסגנון סנפרוסט? או חומוס, פול - שסנפרוסט מבשלת קלות ואחר-כך מקפיאה? ואחרון: מה עם טונה וסרדינים מקופסא? תודה. מיקי
15/11/2007 | 18:18 | מאת: מוניקה קרן
שלום מיקי, ירקות קפואים שומרים על מירב התכונות התזונתיות שלהם. ולכן הם מומלצים. במזונות משומרים (קופסא), יש פגיעה בחלק מהויטמינים, בעיקר באלו הרגישים לאור, כמו ויטמין C. בנוסף הם מכילים כמות גדולה מאוד של נתרן (מלח). לכן, אינם מומלצים. בברכה מוניקה קרן