משקל רצוי
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/11/2007 | 14:34 | מאת: שלי
שלום , הנני בחורה בת 35 , גובהי 1.75 מ' ושוקלת 77 ק"ג . מבנה גוף - מוצק . מה אמור להיות משקלי ? תודה.
15/11/2007 | 15:55 | מאת: adi
היי שלי, לפי דעתי המשקל שלך הוא בטווח הרצוי. עדי
18/11/2007 | 07:10 | מאת: שלי
עדי ומוניקה , תודה רבה !!!
15/11/2007 | 18:15 | מאת: מוניקה קרן
שלום שלי, טווח המשקל התקין הוא מאוד רחב. לגובה שלך הוא 58-76 ק"ג. בתוך הטווח הזה את צריכה להחליט עם עצמך עפ"י מבנה גוף ועפ"י משקלך בד"כ, מהו המשקל המתאים לך. בברכה מוניקה קרן