סיכוי הצלחה לדיאטה לאורך זמן?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/11/2007 | 13:47 | מאת: צבי
האם נכון שרק 5% מצליחים בדיאטה מעל 5 שנים?
18/11/2007 | 06:24 | מאת: מוניקה קרן
שלום צבי, עפ"י מספר מחקרים, רק כ- 95% מצליחים לשמור על המשקל שהשיגו לאחר 5 שנים. כאשר עושים תכניות "דיאטה" קיצוניות, מבלי לעשות שינוי משמעותי בחשיבה, אחרי הדיאטה חוזרים לאורחות החיים הרגילות והמשקל חוזר. כדי להצליח לאורך זמן, צריך להתיחס לשינוי באופן מתמיד. זה לא נגמר. בברכה מוניקה קרן