קלוריות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, ברצוני לדעת היכן אפשר למצוא טבלאות של קלוריות. תודה
במקום טבלאות, אני מפנה אותך למחשבון קלוריות מצוין עליו המליצו באתר- http://www.goleango.com/show_calculator_heb.php?cat_id=3&art_id=9
שלום לי, קיימים הרבה מחשבונים דומים ברשת. הנה דוגמה לאחד: http://www.goleango.com/show_calculator_heb.php?cat_id=3&art_id=9 בברכה מוניקה קרן
כשהתחלתי לעבוד ירדתי ל-40 ולקחתי הפסקה של חצי שנה ללא עבודה כי סבלתי מכאבים חזקים בבטן וחומציות ועליתי עד ל-52 קילו אבל עדיין אינני מצליחה לשמור על איזון עכשיו ירדתי ל-50 קילו ותמיד אני מזכירה לעצמי לאכול מה אני יכולה לעשות בכדי לא להדרדר שוב כי אני רוצה לחזור לעבוד אך אינני מרגישה מוכנה פיזית ומפחדת לרדת שוב במשקל אני יודה לך מאוד אם תעני
שלום רב, אני בת 34 שנה וחצי לאחר לידה שלישית.בהריון האחרון עליתי 20 ק"ג במשקל(שכן הייתי מאוד רזה לפני ההריון) גובהי 1.55 ומשקלי 50 ק"ג.לאחר שהפחתתי את עודפי ההריון בדיאטות וספורט(לסירוגין) בעיה העיקרית היא שנשארה לי כרס מעצבנת ומתסכלת שאני לא מצליחה להוריד, אני מאוד רזה בגוף ורק הבטן...כמו של חודש רביעי, השאלה שלי היא איך אני נפטרת ממנה, האם רק ספורט? או שילוב של דיאטה?או אולי מכשירים להצרת היקפים? אני לא משלימה עם המצב הזה וזה מאוד!!!מתסכל אותי האם זה שומן? או צלוליט? אם אוכל לקבל תשובה אשמח מאוד