מה עדיף לשתות בהפסקה באמצע אימון רכיבה ארוך?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/11/2007 | 18:36 | מאת: א.א.א
שלום רב. אני וחבריי רוכבים מספר פעמים בשבוע רכיבות של 2-3 שעות (כביש). באמצע הרכיבה אנחנו עוצרים להפסקה קצרה וקונים שתיה בקיוסק (אח"כ ממשיכים ברכיבה המאומצת). מה מומלץ לשתות מבין האפשרויות הבאות: בירה (רגילה), בירה שחורה, לימונדה, קפה, קולה. תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
17/11/2007 | 20:03 | מאת: נטלי
17/11/2007 | 20:04 | מאת: נטלי
17/11/2007 | 20:10 | מאת: ריקי רוזן
עדיף לשתות נוגד חימצון, איזה ? יש הרבה הפשוט ביותר הוא מים עם כמה טיפות לימון אך ישנם נוספים כגון: מוצר שקוראים לו פורטשין של חברת סאנריידר . מעניין?, רוצה לשמוע עוד? כתוב אלי ל[email protected]
17/11/2007 | 20:53 | מאת: adi
שלום א. עדיף לשתות מיים. עדי
18/11/2007 | 06:40 | מאת: מוניקה קרן
שלום, זה תלוי במטרת האימון שלך. באופן כללי, זה מאמץ גופני ממושך, שדורש "תדלוק" של נוזלים כמובן, אך גם מעט קלוריות ממקור של פחמימה (סוכר) ובימים חמים, גם אלקטרוליטים המופרשים עם הזיעה. בכל מקרה הבירה אינה מומלצת כלל וגם הקפה לא. אם אינך דואג למשקלך, אפשר לבחור את אחת האופציות הממותקות. או לשתות מים ולאכול איזשהו חטיף דגנים באותה הפסקה. בברכה מוניקה קרן