שאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
19/11/2007 | 11:38 | מאת: גולן
שלום, אני בן 15 וחצי ואני לא שמן אני קצת שמן אבל אני רול כזה איך שאומרים והשאלה שלי היא שאם אני עושה דיאטה ומרזה העצמות שלי בגוף יכולות להיצתמק ולהיות יותר קטנות כי אני מרגיש ויודע שהם גדולות??
19/11/2007 | 12:19 | מאת: מוניקה קרן
שלום גולן, לא ניתן לצמק את העצמות. אתה בעל מבנה רחב וזה בסדר גמור. חשוב דוקא לחזק את העצמות, כדי שיבנו ויהיו חזקות ככל האפשר, כדי למנוע מחלות בעתיד. לשם כך, צריך לשמור על תזונה בריאה הכוללת את כל רכיבי התזונה ופעילות גופנית. בברכה מוניקה קרן