קראטין
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
19/11/2007 | 16:30 | מאת: עידן
מוניקה שלום תודה על תשובתך המהירה והרצינית המאמר של מולי אפשטיין הוא טב אבל כללי. ואילו המאמר בסטארמד הוא תימצות של מחקר, מיגרעתו של המחקר הקטן הזה שהוא נערך לתקופה של שישה חודשים לי ברור שאם אני צורך קראטין למשך שישה חודשים זה לא עושה נזק..נכון ? מענה לשאלותייך: (בן 65)מטרת האימון שלי היא להראות טוב,לשמור על כושר , ולהוסיף שריר...כן! אני נראה מצוין , בני עשרים מקנאים,אני אומר זאת כדי שתהיה תמונה מהימנה. הBMI שלי הוא 23 הגובה 180,HDL-80, 'LDL 80 אני לא צורך תרופות התזונה : הרבה ירקות שישה חלבונים של ביצה ,קופסת טונה ושמני אומגה. בסוף שבוע ,מליל שבת זולל תבשילים ביתיים , אני בונה שריר בהחלט אבל אני רוצה לבנות עוד יותר ורוצה לקחת קראטין מה דעתך מוניקה ? תודה
20/11/2007 | 06:30 | מאת: מוניקה קרן
שלום עידן, לדעתי אפשר לקחת, לתקופה של 3 חודשים נניח, ולראות האם יש שיפור לטובה. במידה ואין אפשר להפסיק. נזק לא יגרם. המשך בעבודה הקשה בכושר ובשמירת הבריאות. כל הכבוד! בברכה מוניקה קרן
22/11/2007 | 11:37 | מאת: עידן
הו..מוניקה, מוניקה....זה לא עבודה קשה,זה כיף... אני רוצה להוסיף עוד שאלה ברשותך אני אוהב לסגור את היום עם בירה, אני צורך פחית ליום, והייתי רוצה לפחות שלוש פעמים בשבוע שתי פחיות יש ויכוח על הצריכה היומית המומלצת לאלכהול בין מנה לארבע מנות שאלה : מהי 'מנת אלכהול'..? והאם פחית בירה היא מנה תפקודי הכבד שלי תקינים,גםלאחר יום של העמסה מכוונת של אלכהול.(לא שיכרות), ואני מגיב נורמלי לאלכהול. תודה עידן